Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Robert Čapek jen manipuluje a uráží. Pedagogická komora má přes 2 600 členů a je nejpočetnějším školským spolkem v ČR. Logicky tudíž novináři oslovují členy Pedagogické komory do svých pořadů. Více informací o činnosti Pedagogické komory naleznete na webu: https://www.pedagogicka-komora.cz

0 0
možnosti
JU

Váš silně emotivně zabarvený příspěvek mne přivedl do dobré nálady. Proč? Neslyšel jsem sice původní rozhovor, ČRo vůbec neposlouchám, ale na Vaši řečnickou otázku "Znáte snad někdo domácího vzdělávatele, který testuje každý týden svého žáka z matematiky a píše mu pětku?" musím s pobavením odpovědět, že znám. Byl jsem tak totiž zčásti vychováván, a dnes na to vzpomínám s úsměvem, ač mi tehdy do úsměvu příliš nebylo. Z českého pravopisu jsem nicméně nedostával jen pětky, ale dokonce i čtrnáctky a podobné známky (za každou hrubku stupeň dolů)... Abych byl úplně přesný, nešlo o matiku, pouze o onu češtinu - byl jsem totiž jinak vzděláván v cizím jazyce v (ne úplně) klasické škole, a lekce pravopisu jsem dostával doma. V každém případě mi výuka ve škole tehdy vyhovovala víc než doma, jakkoli uznávám, že šlo o hodně specifický případ.

P.S. Jsem rád, že k výuce ve státní škole existují alternativy, včetně výuky doma, a dal bych určitě přednost tomu, kdyby stát házel těmto alternativám méně klacky pod nohy, na druhou stranu však musím uznat, že je to vždy o lidech, ať ve státní škole či doma, a dobře motivovaný, děti rád mající profesionál může i dnes být větší výhrou než rodič, který nemá vzdělání ani z pedagogiky, a ani z oněch základoškolských předmětů. Teoreticky bychom sice všichni měli umět vše, co jsme se naučili na základce, a ještě teoretičtěji bychom to měli umět předat svým potomkům, neznám však nikoho, kdo by uměl všechny předměty druhého stupně ZŠ stejně dobře jako dobrý pedagog.

1 0
možnosti
JS

Tak odborníci a experti pozývání do českého rozhlasu dokáží docela pobavit, někdy se fakt plácám smíchy, ale vážně je brát může jen bláhový, tady sedí dobře jedna hláška a to "chytrý jak radio";-)

0 0
možnosti
JP

Pedagogická komora, jak pozoruji, je opravdu prapodivný spolek několika lidí, kteří hlavně křičí, že učitelé musí dostat víc než nyní - domnívám se, že je to nějaký truc-spolek ke školským odborům.

Zrůdnosti na ZŠ, které popisujete, jsem také viděl. Většina rodičů je ale slepá nebo to nechtějí vidět nebo si myslí, že je to normální a že jejich dítě musí něco vydržet a že se přece jen ve škole alespoň něco naučí. Tito rodičové si dokonce nepřejí, aby jiné děti měli volbu jiných možností a aby jiní rodičové měli možnost výběru. Chtějí, aby to zůstalo povinné - stejné pro všechny.

3 0
možnosti
ES

České školství bylo na vrcholu za první republiky. Od té doby šlo pomalu dolů. Posledních deset let je to pád do propasti.

2 0
možnosti
VV

Ano.

Vypravela va to vase babicka, nebo prababicka?;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1042x
Hrozně líný bloger. 

Seznam rubrik