Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Docela sebevědomě řeknu, že školní děti beru jako moje anděly, co mě už z mnoha věcí dostaly. Mám ty naše děti hrozně ráda. A věci se mi vrací. Ale přiznám se že to s Vámi mám tak napůl.Skoro si myslím, že já třeba chápu tu přezábavnost, že by neměla být tím, že je všechno free a hra.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně chci říct, že na leccos rodiče nestačí a škola je opravdu zkouškou sžívání a školou pro život. Úkol být má. Maličkatý a klidně 3 věty a 3priklady ze cvičení a k tomu dle naprosto vlastního výběru. Na co doma stačím. Divné? Ne. Podstatou úkolů nemá být nějaké dohánění školy doma, doučování se, zaměstnanecky poměr rodičů....na sedmdesáti pŕikladech obden, jako si tak moje děti prožily první stupeň. Ne. Úkol má jednu funkci. Aby bylo dítě lehce nuceno otevřít knížku a uvědomilo si, co se právě bere. Být zkrátka jen v obraze. Vetsina úkolů má ale dost casto povahu drsného přesčasu nás dospělých. Úkoly u maličkých dávám. Ale jen maličké. Bůhví proč má paní nějakou takovou asi špatnou zkušenost. Pokouším se nad tím přemýšlet, v něčem pak i snad pochopit...nevím.

0 0
možnosti
KK

Ten původní pamflet jsem nečetl, ten váš jsem snesl ani ne do poloviny, na takový bláboly a překrucování je "škoda papíru". :-/

2 1
možnosti
RS

;-D Originál jsi nečetl, ale přesně víš, že tohle ho překrucuje. ;-D

4 0
možnosti
PV

No fujtajxl, a to jsem si myslel že jsem vcelku konzervativní rodič.

Za mě to v praxi vypadalo například tak, že fyzikářka neuznávala existenci tabulek, takže se člověk bifloval vzorečky. V dalších předmětech jsem byl zahlcen datumy, událostmi a dalšími "tvrdými daty" které mi jsou teď naprosto k ničemu.

Vlastním dětem bych něco podobného nepřál, od školy očekávám že v nich bude povzbuzovat kreativitu a v rámci možností je připraví na další život, aby mohly pracovat tak, že budou dělat co je baví a za to dostanou zaplaceno. A něco mi říká, že k tomu jim to, že ví například kdy se narodila Božena Němcová moc platné nebude.

1 0
možnosti
RS

Zajímalo by mě, co paní k tomu vede? Zastydlost v minulých letech nebo jen prostá závist "Já se to učila takhle, tak ty budeš taky"?

0 0
možnosti
JJ

Mně paní Ortová přijde rozumná.

1 0
možnosti
Foto

Karma.Autorka,zcela jistě ortodoxní křestanka,má asi pocit,že škola se má tvářit,že peníze,lidé jiných kultur a sex neexistují....možná ji na škole chybí i povinný katechismus.;-)

1 0
možnosti
JK

Ten konec přesně vystihuje snahu i dnešního ministerstva a vlády. Zaváděním a přitvrzováním různých zkoušek, testů, průběžných hodnocení které nerespektují individualitu studentů, znamená prohloubení obav studentů z dalšího studia a volby "na jistotu". Cílem je více dělnictva a méně inteligence

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS