Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J48i81ř34í 69P36l22í55v33a

20. 5. 2019 10:20

Děti se nemají bít.(Někdy rodič reaguje impulsivně - a pak se často stydí.) Ani žádné jiné násilí se nemá používat - zvláště ne to psychické.

Ale řešit to zákonem, zákazem facek a podobně...? Nikdy!

Zákony jsou také násilí - a nadělají víc škody než užitku.

0 0
možnosti

Na Jílkovou jsem minulý čtvrtek mrkla asi v polovině pořadu, ale ta diskuze byla tak fascinující, že jsem vydržela až do konce. To, co se linulo ze strany ředitele školy, rodinného psychologa a matky tří dětí, bralo dech. Mám z toho pořadu úplně stejné pocity jako Vy...

Díky za blog!

1 0
možnosti

D16a11v34i54d 12V77l39k

19. 5. 2019 11:10

Skvělě napsáno. Jsem táta tří dětí. Přiznám se tomu klukovi, co má dnes 26 let jsem asi dal jednu facku a dva pohlavky a bylo to zcela zbytečné a byl to jen odraz mé vlastní nervozity, stresu a neměl jsem to dělat. Na obě dcery jsem nikdy nesáhl a nikdy bych to neudělal.Násilí na dětech nepatří do 21. století.

Jo a toho Klimeše jste definoval zcela přesně, choval se tam jako magor, ostatně jako vždycky.

Tak díky za dobrý blogR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS