Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tristní je, jak tohle má plíživou čtenost a karmu. Mně by o tyhle blbosti nešlo, kdyby to neukazovalo na jedno. Totiž zkusit sem napsat burcující článek o strašlivých manýrách studentů a zlozvyků dětí a zoufalém stavu všeho...a bude tu do hodiny karma čtyřicet.

1 0
možnosti

a o fyzickych trestech...

0 0
možnosti
Foto

To vězení mi připomíná jeden vtip: ... my už do školy chodit nebudeme.

1 0
možnosti
Foto

P.S. Autoritu mi nikdy nezajistí nějaká násilná dominance, ta doba je dávno fuč...

2 0
možnosti
Foto

HURÁ...přesně tak.R^R^ Chystám se už dlouho napsat, že mi leze na nervy, jak se mladí nebo celkově děti pořád podceňují. A jediné, čím se my, štengrovaní v tom, jak jsou to nezodpovědní závisláci, pořád hrabeme, je to, jak je účinně trestat a jak jim v tomto a tomto zamezit. Nehledá se cesta k dětem dneška, hledá se samozřejmě ztracený model z historie, který musí zákonitě ztroskotat, když změna života probehla v mnoha směrech ve vsem. Komunikace, nepodceňování a vědomí, že nad dětmi jako učitel potřebuju být jen kousek a ne dva metry a jako nedůvěřivý bachař, je model, kterým se eliminuje devadesát procent průšvihů. Karma:-)

4 0
možnosti

Vyborne, naprosto souhlasim! Ale asi si to sliznete.

Obcas se objevuje argument - oni spolu nekomunikuji. A ja se pak ptam - zakazeme zakum cist o prestavce knizky? Zak, ktery cte, prece taky nekomunikuje. Zakaz cteni by byla naprosta absurdita, ale z hlediska toho argumentu naprosto logicka.

Syn dostal tridni dutku za to, ze si ofotil opravenou pisemku... na pokyn rodicu, protoze jsme nevedeli, jak ty pisemky vypadaji a tudiz na co ho mame pripravovat pred pisemkou. A jake bylo prekvapeni, kdyz se ukazalo, ze pisemka byla chybne opravena....;-D

3 0
možnosti

A jeste kvalitka - jednou jsem v 9 rano omylem vytocil synovo cislo. Hned jsem to tipnul. Napsal SMS - deje se neco? Tak jsem se divil, jaktoze komunikuje. Bylo 5 minut po zahajeni hodiny. A odpoved? Ucitelka tu jeste neni...Takze ucitele mohou beztrestne porusovat skolni rad a zaci ne.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS